woensdag 14 maart 2012

Even stil...

"Vanmorgen om 8 uur zette ik de tv aan en het was het eerste wat ik hoorde. Het tragische ongeluk in Zwitserland In een woord; verschrikkelijk! Het eerste wat door mijn hoofd schoot was; 'je zou maar een van de ouders zijn?!' Ik heb nog geen kinderen, maar ik kan me goed voorstellen dat voor de ouders die vandaag hun zoon of dochter verloren hebben, dit de meest zwarte dag van hun leven is..."



"Via deze weg wil ik mijn steun betuigen aan alle ouders, familieleden en vrienden van de slachtoffers van deze tragedie."

Daantje

3 opmerkingen:

  1. Hier wordt je inderdaad heel erg stil van , heel erg verschrikkelijk!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief dat je er bij stilstaat...het is in en in triest..
    Ook ik heb er bij stilgestaan...

    Liefs Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Daantje,hoe gaat het met je ??
    Het is zo stil op je blog...
    Lieve groet Chris

    BeantwoordenVerwijderen