vrijdag 9 augustus 2013

Terug van weggeweest....

Goedenavond allemaal,

Daar ben ik weer eens een keer met een berichtje! Terug van weggeweest... Een jaar lang heeft mijn blog stil gestaan, ik zelf heb alleen geen seconde stil gezeten. Tjongejonge, het was me een jaartje wel! Jaartje? Zeg maar gerust jaren. Druk, druk en nog eens druk. Ik ben zo blij dat het voorbij is en dat het komende jaar veel meer perspectief biedt. Na behoorlijk wat dingen die tegen zaten de afgelopen jaren, ben ik helemaal klaar voor een nieuwe, frisse start. In detail treden doe ik liever niet, maar leuk was anders. So don't look back, look foward. En dat gaan we ook zeker doen nu!

Misschien dat jullie het al gelezen hadden bij mijn moeder op de blog (Home Fourteen), maar pas weer een leuk uitje gehad met mams en zus! Mijn zusje gaat dit jaar ook op haarzelf wonen, hartstikke leuk, bij mij om de hoek. Dus mams en ik mochten mee op meubeljacht. Ze had van alles opgeschreven en door een zorgvuldig uitgedachte route en planning konden we alle winkels aandoen die zus in haar hoofd had. Kesteren, Ingen en weet ik allemaal waar ik geweest ben. We reden Ingen binnen, slingerdeslang-weggetjes en allemaal schattige boerderijtjes tot we voorbij een buurtsupertje reden waar mijn oog viel op een etalage met brocante accessoires! "Ma, daar moeten we dadelijk even heen."
Eerst nog even doorrijden naar het adres wat op m'n zusjes route stond, daarna terug naar het supertje. Daar aangekomen konden we via de supermarkt doorsteken naar een kleine aanbouw met allemaal schattige accessoires, de winkelmedewerkster attendeerde ons erop dat verderop in het dorp een grotere winkel van hen te vinden was. Ze drukte een flyer in onze handen. "PLEIN 5", klinkt leuk. Eenmaal daar aangekomen, stonden we even met z'n drietjes stil om te genieten van al het moois wat er te zien was. Heel het pand is winkel en elke kamer is gezellig aangekleed met meubeltjes en accessoires die te koop zijn. Mijn oog viel gelijk op een keukenrek (zo omschrijf ik het maar). Zo simpel, zo leuk, de perfecte aanwinst om mijn keukentje wat mee op te pimpen. Mijn moeder kocht nog een oude kaasplank en wij waren al helemaal verzadigd! Jippie!!!

We vervolgden onze jacht naar meubels voor mijn zusje, gingen lekker lunchen en toen nog even verder shoppen. Zo tegen een uur of vier waren we alledrie zeer voldaan en keerden we terug naar huis, met alledrie een leuke 'souvenir'. Zus haar route hadden we helemaal afgemaakt en ik was afgedraaid! Best topsport hoor shoppen! Het was wel supergezellig, de volgende ronde moeten we maar snel even plannen!


Mijn keukenrekje!!!!



2 opmerkingen:

  1. Ja ja, daar is ze weer, met een nieuwe naam, dat wel!! Gezellig was het zeker, hopen dat er nog vele mogen volgen, daar gaan we voor!!! En verder positief denken, komt het allemaal goed!! Zie je snel, love you!!! XXXX Moeders

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeahh,welkom back..
    Inderdaad is jouw motto de slechtste nog niet..
    Ik wens je al het goeds en tot blogs,
    Lieve groet Chris

    BeantwoordenVerwijderen